wtorek, 4 stycznia 2011

Wywiad z Mariuszem Przybylskim

Tym razem wywiad przeprowadziłam z Mariuszem Przybylskim. 
Zapraszam do lektury :)

Mariusz Przybylski





1. Wskazówka co będzie trendy w sezonie wiosna/lato 2011.
Mam nadzieję,że dokładnie to co zaprezentowałem na moim ostatnim pokazie,który odbył się 14 grudnia właśnie z kolekcją wiosna/lato 2011.
Moje propozycje można podzielić na dwie główne linie- klasyczną i awangardową. Klasyka to idealnie skrojone, z wełen najwyższej jakości garnitury o smukłej linii ale zdecydowanie stawiam na bardziej nowoczesne formy. Dlatego na wiosnę/lato proponuje mężczyznom lekkie płaszcze o przestrzennej,zgeometryzowanej formie, spodnie połączone z elementami spódnic, ażurowe swetry, intensywne kolory w postaci wyrazistej zieleń i morskiego turkusu, a także asymetryczne i warstwowe lekkie bluzy.

2. Projektant, fotograf lub modelka z którą marzy się Panu współpraca i dlaczego akurat ta osoba.
Marzy mi się aby moją kolekcję sfotografował Steven Meisel-to mistrz w świecie modowej fotografii. Podziwiam jego prace ze względu na niekonwencjonalne aczkolwiek bardzo wysmakowane pomysły, ogromną wyobraźnię a także piękne światło i kolorystykę jego rewelacyjnych prac. Gdyby jeszcze w tej kampanii wstąpili najlepsi model świata czyli Baptiste Giabiconi i Sean O'Pry to już byłaby pełnie szczęścia:-)
Choć nie mogę narzekać bo na mój ostatni pokaz specjalnie przyleciał Tomasz Szczukiecki -polski model robiący wielką karierę na świecie. Według rankingu na models.com jest obecnie na 18miejscu na świecie- to wspaniały wynik.

3. Czy Polacy przykładają uwagę do ubioru i kierują się trendami?
Niestety polscy mężczyźni nie wyglądają jeszcze jak Francuzi czy Włosi. Myślę,że potrzeba jeszcze kilku lat byśmy zaczęli wyglądać jak europejczycy z tej zachodniej strony-ale nie jest przecież tragicznie. Obserwuje polskie ulice i widzę już bardzo dużo szczególnie młodych ludzi,którzy świetnie się ubierają-bardzo nowocześnie, gustownie i modnie-oby tak dalej!

Już za parę dni kolejny ;)
Aleksandra 

2 komentarze: